Wikia

WoWWiki

Westfall Brigade

609pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Alliance Westfall Brigade
Westfall Brigade Encampment.jpg
Het Westfall Brigade's encampment in Grizzly Hills
Belangrijkste leiderCaptain Gryan Stoutmantle
Ras(sen)HumanHuman Human
Basis van operatiesSentinel Hill, Westfall Brigade Encampment
Theater van operatiesWestfall, Grizzly Hills
Belangrijkste taalCommon

De Westfall Brigade was ontstaan uit inwoners van Westfall en veterans van de People's Militia, het leger van de inwoners van Westfall dat de Defias Brotherhood bevocht. Onder commando van Captain Gryan Stoutmantle waren ze een deel van de Valiance Expedition in Northrend. De Westfall Brigade Encampment is genesteld in de noordelijke uiteinden van de Grizzly Hills in oostelijk Northrend, waar de inwoners de taak hebben een pad naar het noorden te vinden, en de punten van middelen in de Grizzly Hills te beschermen.[1]

Na de Lich King oorlog keerde de Westfall Brigade terug naar Westfall, verstekte Sentinel Hill en legde de regio vast voor Stormwind. Vechtende in naam van Stormwind, met volle ondersteuning van King Varian Wrynn. Hun doelen in Westfall zijn er velen: om de zooi achtergelaten door de Defias op te ruimen, om het terretorium van de Alliance uit te breiden, en om orde te houden.[2]

LedenEdit

Grizzly Hills LedenEdit

Westfall LedenEdit

Sommige van de volgende leden zijn voormalige leden van de People's Militia. Ze bevinden zich in Sentinel Hill in Westfall.

ReferentiesEdit

Around Wikia's network

Random Wiki