Wikia

WoWWiki

Lakeshire

609pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Alliance Lakeshire
LakeshireTCG.jpg
TypeKlein dorp
Populatie1,500
Leider(s)Magistrate Solomon
Ras(sen)HumanHuman Human
AansluitingAlliance
LocatieWestelijk Redridge Mountains
Characteristics
FaciliteitenDone.gif Inn          Done.gif Brievenbus

Done.gif Stallen

Done.gif Aambeeld & Smidse

Undone.gif Bank       Undone.gif Auctions
TrainersUndone.gif Class
Done.gif Profession
ReisDone.gif Flight Master(s)
Undone.gif Mass-transit
Undone.gif Portal(s)
StatusActief
Bronnen: Lands of Conflict, 51

Lakeshire, ook bekend als Township of Lakeshire, is een oud menselijk dorp dat aan de oevers van het majestueuze en grote Lake Everstill (waaraan het dorp zijn naam dankt). Het is gelegen in Redridge Mountains, en heeft 1,500 inwoners — voornamelijk boeren, stropers, en reizigers — die verblijven onder het waakzame (en vaak bezorgde) toezicht van gekozen Magistrate Solomon. Het dorp wordt beschouwd als een een serene en rustige plek. Zelfs met de occasionele invallen van de orcs is het een goed voorbeeld van hoe vredig dit gebied was voor de komst van de Horde en de Great Wars.

Net als Westfall en Duskwood behoort Redridge Mountains ook onder de territoriale protectie van het Stormwind leger en, net als hen, is voornamelijk achtergelaten aan zijn eigen troepen. Echter, er is een klein wacht peloton gesitueers en het gebied is nog steeds relatief rustig. Het dichtbijgelegen Stonewatch Keep is overgenomen door orcs die soms kleine invallen in de stad opvoeren.

Redridge is geclassificeerd als een Bestreden zone, maar bevat geen Horde flight point of quests. Echter, het is slechts een kleine rit verwijdert van de Burning Steppes, een high-level zone, en vele Horde spelers kiezen dus zich hier in invallen te voegen.

Recentelijk, na vele jaren, werd de reparatie van de brug naar Lakeshire eindelijk voltooid.

Reis Connecties Edit

Lakeshire-bridge.jpg

De Lakeshire brug

Lakeshire.jpg

De Lakeshire brug wordt gerepareerd

Lakeshire bridge.jpg

De Lakeshire brug

VluchtEdit

Alliance Stormwind City
Alliance Darkshire
Alliance Sentinel Hill
Alliance Morgan's Vigil

Lakeshire NPCsEdit

VerkopersEdit

TrainersEdit

MilitairEdit

OverigEdit

FaseringEdit

Het gebied ten noorden van Lakeshire Bridge wordt momenteel gepopuleerd door Bridge Workers Alex, Trent, Matthew, Jess, Dmitri en Daniel. Ze proberen een groot rotsblok dat de weg blokkeerd, met Foreman Oslow eronder, weg te duwen. Na Quest:He Who Controls the Ettins, die van een drop van de locale gnolls wordt gestart, bestuurd de speler een ettin en verplaatst het rotsblok in Quest:Saving Foreman Oslow terwijl de reddingswerkers in angst wegzakken. Zowel het rotsblok als de reddingswerkers zullen verdwijnen na het afmaken van deze quest, en Foreman Oslow zal zijn nieuwe positie op het dok innemen. Bedenk wel dat dit eigenlijk een optionele zij-reeks is van Quest:Canyon Romp en het is geheel mogelijk voor de speler om zowel de verhaallijn en de achievement Redridge Mountains Quests te voltooien zonder het te doen.

Nog een klein beetje fasering neemt plaats na het accepteren van Quest:It's Never Over. Het water ten oosten van Lakeshire Bridge zal tijdens deze quest een roeiboot bevatten, met John J. Keeshan en de leden van Bravo Company er op. Er is ook wat fasering in de Lakeshire Inn en Lakeshire Town Hall met betrekking tot Keeshan's storyline.

Around Wikia's network

Random Wiki