Wikia

WoWWiki

Krasarang Wilds

609pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Krasaring wild, is een Moeras en jungle in het zuiden van Pandaria.  er zijn enkele kampen verspreid over de zone, en er lopen smalle, niet gepaveerde paden door de zone. opmerkelijk aan de zone is dat de Pandaren erg droevig zijn, en dat de hele jungle bezet is door monsters. qau geografie light het westen en zuiden vol met eilanden, en is er in het oosten een lichter gedeelte met een gouden strand.

dit is een lv 86-87 gebied, en zodra spelers 87 worden, kunnen ze de passage naar kun-lai summit wagen ten noorden van de Grassy Cline flight point in de Valley of the four winds.

Dorpen/kampenEdit

Neutral 15.gif Zhu's Bastion

AllianceThe Incursion

Horde New Taurajo

Neutral 15.gif Redwing refuge

Neutral 15.gif Temple of the red Crane

na het completen van een kleine questline vanuit de respective shrines, komen er twee grote militaire bassisen bij.

Alliance Lion's Landing

Horde Dominance Point

deze questline veranderd ook de hele zuidkust in een battle zone, met pvp objectives die je kunt veroveren.

hoe kan ik er komen? Edit

in de Valley of the Four Winds, kun je een pad zuidwaarts volgen vanaf het oosterse Thunderfoot Fields, dit pad gaat direct naar krasarang.

indien je nog in jade forest, zit, is door de zuidelijke mond van de rivier zwemmen ook nog een optie. vanaf daar ben je namelijk meteen dichtbij shu's bastion, waar je quests beginnen.

als je passage zoekt vanaf Dread Wastes, zit er niets anders op dan zwemmen.

Around Wikia's network

Random Wiki