Wikia

WoWWiki

Jewelcrafting

609pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

40px-Inv misc gem 02.png
Jewelcrafting is een beroep, die werd geïntroduceerd in de Burning Crusade uitbreiding. Spelers zijn in staat om ring s trinket s ketting s en beelden te maken, evenals cut gem s voor urnenvelden items. Beeldje s zijn Jewelcrafteralleen items, en zijn een soort van sieraad dat is Binden aan Pickup. Bijzonder in Wrath of the Lich King zijn jewelcrafter alleen edelstenen, die stats bonussen die de normoverschrijden edelstenen hebben, ze zijn verschillende delen van het oog draak en driejewelcrafter alleen edelstenen kunnen worden uitgerust bij een time.Those die niethebben gekocht van de uitbreiding in staat zijn om items gemaakt door Jewelcraftinggebruiken, maar alleen die met de Burning Crusade zijn in staat om de Jewelcraftingberoep itself.Jewelcrafting ook leren kan een speler aan edelstenen teruggevorderd vanminerale ertsen (koper, ijzer, Mithril, etc) via Prospectie. Vijf stukken erts wordengebruikt elke keer Prospectie is gegoten en het type en niveau van verkenden de edelstenen is afhankelijk van het type erts dat wordt gebruikt als reagens. Icy Prism enSchitterend Glas zijn twee jewelcrafting recepten die mindere edelstenen en reagentiate combineren en te creëren zeldzamer edelstenen.

Around Wikia's network

Random Wiki