Wikia

WoWWiki

Dread Wastes

609pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

De laatste zone om level 90 te worden, het gevaarlijkste gebied van Pandaria, de Dread wastes.

de dread wastes, is bijna helemaal bezet door de sha, en door sha-geinfesteerde mantid. toch zul je hierheen moeten om de mantid invasies te stoppen. ook is er van de townlong steppes niets meer te zien. zwarte, gedraaide bomen, em donkerblauwe velden maken het uitzicht hier. wel zul je van de kalxxi (neutrale mantid) snel vliegvervoer krijgen naar verschillende quest gebieden.

Quest hubs Edit

kor'vess

serpent's spine

kapari vor

klaxxi'vess

soggy's gamble

Flight points Edit

Serpent's Spine

klaxxi'vess

soggy's gamble

the briny muck

Hoe kom ik er? Edit

als je hier quests wil beginnen, moet je level 89+ zijn. kite master len in Winter's blossom,Kun-Lai Summit geeft dan een quest die je met een kite naar serpent's spine brengt.

voor grondvervoer is het erg simpel: vanaf  Townlong Steppes kun je door de boomstronk in Dusklight's hollow, of je kan via de Goa-ran Battlefront, hoewel je dan risico hebt om in combat te raken.

ook is het mogelijk om hier vanaf de Valley of the Four winds te komen door een gat in de muur ten westen van stoneplow.

en als laatste, als je hierheen wilt vanaf Krasarang wilds, word het zwemmen. er is geen passage naar de Vale of Eternal Blossoms mogelijk.

Around Wikia's network

Random Wiki