Wikia

WoWWiki

Arcanist

609pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Arcanist.jpg

Arcane Magic is een vluchtige en bedwelmde drug, pure kracht gedestilleerd en via het lichaam om mysterieuze effecten te creëren. Veel rassen hanteren geheimzinnige macht achteloos, ongeacht de lessen van het verleden. De Arcanist class omvat alle gebruikers van mysterieuze magie - degenen die de macht willen zonder rekening te houden voor de gevolgen, en degenen die denken dat geheimzinnige op verantwoorde wijze kunnen worden afgehandeld; elke mysterieuze tovenaar kiest voor een duidelijke pad. Degenen die wensen te manipuleren mysterieuze magische vaak kiezen tussen de weg van de mage, Necromancer of warlock. Elk pad is gespecialiseerd in een bepaald soort magie, die de aard en de praktijk van de geheimzinnige kunst op Azeroth weerspiegelt. In een wereld gesmeed in oorlog en geteisterd door doordringende kwaden, zoals de Scourge en de Burning Legion, hebben Arcanists geleidelijk uit te blinken in specifieke gebieden van geheimzinnige magie. Wat Azeroth's Arcanists gebrek aan veelzijdigheid, maar ze meer dan goed te maken in de vermogens die zij verwerven en de bevoegdheden die zij uitoefenen binnen hun gekozen pad.

Around Wikia's network

Random Wiki